PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
kakilambung. Powered by Blogger.

PANAS! Siti Nordiana Dilamar Seseorang?



Penyanyi Siti Nordiana atau lebih mesra dengan panggilan Nana, kini sedang meningkat naik selepas menyertai Gegar Vaganza 2. Beliau yang dulu menyepikan diri seketika dari industri ini kini makin popular malah pengikut di instagramnya makin bertambah.

Bagaimanapun, ramai yang tertanya bilakah Nana ingin menamatkan zaman jandanya? Malah baru-baru ini dikhabarkan beliau mendapat lamaran dari seorang ustaz?

ARTIKEL SEBELUM: MENGEJUTKAN! Rahsia Nyanyian Mantap Siti Nordiana Terbongkar

Beliau menjelaskan yang dia selesa dengan kehidupannya sekarang besama anaknya. Dia juga masih belum bersedia untuk menerima sebarang lamaran dan ingin fokus kepada kerjayanya sekarang ini.


“Kalau benar ada orang yang mahu melamar saya, buat masa sekarang saya tak akan terima kerana mahu memberi tumpuan kepada kerjaya nyanyian dan anak. Saya belum bersedia untuk bergelar isteri semula, malah saya selesa dengan kehidupan sekarang.”

“Setakat ini saya bahagia hidup sendiri sambil membesarkan anak tunggal saya, Mohd Rayyan Nakhaie yang kini berusia tujuh tahun.”

Tambahnya lagi, walaupun dia sudah 6 tahun hidup solo, tetapi masih belum terbuka hati untuk menerima lamaran seseorang dan dia tidak ambil endah dengan segala usikan kawan-kawannya mengenai jodohnya.


“Sejak kembali solo enam tahun lalu, belum terbuka hati untuk berkahwin lagi. Kawan-kawan memang suka mengusik dan saya tak ambil serius pun.”
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "PANAS! Siti Nordiana Dilamar Seseorang?"
 
Template By Kunci Dunia
Back To Top