PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
kakilambung. Powered by Blogger.

Pergi sekelip mata



Kuala Kubu Bharu: “Ketika sedang memandu menghampiri lokasi kejadian, pandangan saya tiba-tiba gelap sebelum kereta dipandu tidak dapat dikawal dan terbabas di kiri jalan dan merempuh besi penghadang lebuh raya.

“Kereta remuk dan kami yang berada di dalam kereta sama-sama mengucap, masa tu dia (Mahfuzah) ada lagi. Saya cuba alihkan besi (penghadang yang menembusi kereta) tapi tak mampu.

“Dalam keadaan itu, saya dapat pegang kepala anak yang berada di bawah kaki isteri tapi saya tak dengar suara dia menangis,” kata Shahrul Raziman Osman, 33, yang kehilangan isteri dan anak lelakinya dalam kemalangan di Kilometer 403.9 Lebuhraya Utara-Selatan dekat Hulu Bernam, jam 5.55 pagi semalam.

Dalam kemalangan itu, isterinya, Mahfuzah Ishak, 28, dan anak bongsunya, Muhammad Harraz Zafran berusia setahun maut di lokasi kejadian akibat cedera parah di kepala dan badan.

Katanya, ketika kejadian, beliau bersama anak sulung, Nur Adni Afeefa, berusia tiga tahun dan ibunya, Razimah Chik, 63, dalam perjalanan dari rumah mereka di Pekan, Pahang untuk ke kampungnya di Pendang, Kedah.
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "Pergi sekelip mata"
 
Template By Kunci Dunia
Back To Top